четвртак, 17. јануар 2013.

Da se predstavim

  Kako pravila lepog ponašanja nalažu ,vrlo je važno kako se sa nekim upoznajete.  Da se predstavim :"Ja sam Julia Strip,super heroj." Kako što ste odmah i pretpostavili imam dvojni identitet,kao i svaki super heroj. U privatnom životu se ne razlikujem od žena koje imaju porodicu,rade,vežbajtu ,uče i ne prate serije. Kao super heroj ,ja imam svoje super oružje. U pitanju je tajni priručnik,koji mi rešava sve ne rešive dileme i situacije .Što se super moći tiče otkrivaću ih iz posta u post. Kostim koji ću morati da imam kao super heroj,još uvek je fazi skiciranih prikaza. Kada bude ugledao svetlost dana ,ugledaće i svetlost bloga.

  Do tada drage i dragi moji,ne zaboravite ,super heroji postoje i kriju se u svima nama. 

Нема коментара:

Постави коментар